Chceš spevniť svoje telo? Skús intervalový tréning

Počuli ste už niečo o intervalovom tréningu?

  •  má 2 časti, rýchle a pomalšie tempo
  • spočíva v striedaní náročnejších fyzických vypätí s následným oddychovými fázami
  •  striedanie týchto fáz má vplyv na tepovú frekvenciu a urýchlenie spaľovania energie
  • tréning trvá cca 15 minút a dokáže spáliť viac ako 2 hodiny v posilňovni

Intervalový tréning môžete využiť pri

  1. Behaní
  2. Plávaní
  3. Bicyklovaní
  4. Boxovaní
  5. Stepper
  6. Švihadlo

Ako začať s intervalovým tréningom doma?

Prvých 14 dní určite nepresahujte čas intervalového cvičenia 13 – 15 minút. To znamená, že na začiatok vykonávajte intervalové cvičenie 14 – 16 sekúnd rýchla fáza (makajte o dušu) a 1 minútu pokojnú fázu s light prevedením. Tento vzorec opakujte 10 krát

Mojou súčasťou pri cvičení intervalového tréningu patrí hudba.Vhodná hudba vám uľahčí cvičenie.

Tip na intervalový tréning:

Pre ďalšie zaujímavé tipy sa pridajte do mojej skupiny tu: Životný štýl, ktorý si zamilujete

Prípadne, ak by ste chceli schudnúť pod mojim vedením rada vám pomôžem s poradenstvom a podporou. 🙂

TOTO JE HRIECH NEVYUŽIŤ: Ak cítiš, že potrebuješ zmenu, pridaj sa do mojej FB skupiny. Neoľutuješ. Účinné tipy pre zdravie i peknú postavu, super komunita,… Navyše môžeš získať ANALÝZU stravovania. „Pridaj sa tu!!“

facebook skupina Herbalife

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Cviky na chudnutie-cviky na brucho © 2015 k | Vyhlásenie o zodpovednosti Frontier Theme

Verzia stránky Klasická | Mobilná