Cviky na fitlopte – Dvíhanie bedier

Precvičujeme spodnú časť chrbtice, brušné svaly a sedacie svaly

Je to pomerne náročné cvičenie, pri ktorom sa dá na náročnosti ešte pridať alebo ubrať, záleží od variánt cvičenia (drobné zmeny polohy tela).

Toto cvičenie je vhodné hlavne pre tých, ktorí chcú precvičiť a posilniť sedacie partie, alebo pre tých, ktorí majú ťažkosti s chrbticou v oblasti drieku.

Tým, že sa tento cvik vykonáva za pomoci fitlopty, núti naše telo udržiavať zároveň aj stabilitu.

To znamená, že do cvičenia sa zapájajú aj drobné stabilizačné svalstvo a svaly pozdĺž chrbtice… Týmto získavame v tomto cvičení veľkú pomoc pri bolesti chrbtice.

Cviky na fitlopte – Dvíhanie bedier – Dýchanie

Na začiatku cviku (smerom nahor) sa nadýchnite a po dosiahnutí hornej polohy, je potrebné na okamžik zadržať dych a po vracaní na základnú polohu (smerom nadol) vydychujeme.

Viac o cvikoch a ďalšie cviky na fitlopte nájdete na http://cviky.naschudnutie.sk/cviky/cviky-na-fitlopte

Cviky na fitlopte – Dvíhanie bedier – Video

Cviky na fitlopte – Dvíhanie bedier – Video (iná varianta)

TOTO JE HRIECH NEVYUŽIŤ: Ak cítiš, že potrebuješ zmenu, pridaj sa do mojej FB skupiny. Neoľutuješ. Účinné tipy pre zdravie i peknú postavu, super komunita,… Navyše môžeš získať ANALÝZU stravovania. „Pridaj sa tu!!“

facebook skupina Herbalife

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Cviky na chudnutie-cviky na brucho © 2015 k | Vyhlásenie o zodpovednosti Frontier Theme

Verzia stránky Klasická | Mobilná