Cviky na boky

3 najlepšie cviky na boky (presný popis cvikov nájdete ďalej v článku) Vám pomôžu schudnúť z bokov. Ktoré sú to? Ako schudnúť z bokov? Schudnutie z bokov vyžaduje  správne cviky na boky, trpezlivosť a úpravu jedálničku.

Chcete schudnúť z bokov a neviete ako na to?

cviky na bokySchudnúť z bokov vyžaduje síce nejaké úsilie, ale ak to zvládnete, určite sa Vám podarí schudnúť z bokov. Stačí urobiť 3 nasledujúce kroky a výsledkom budete príjemne prekvapená/ý.

1.       Cvičte najlepšie cviky na boky
2.       Cviky na boky doplňte kondičnými cvičeniami
3.       Urobte vhodné zmeny v stravovaní

Ak hľadáte vhodné aj cviky na brucho, kliknite si cviky na brucho.

Ak hľadáte presný postup ako schudnúť z brucha, kliknite Ako schudnúť z brucha

 

1.Najlepšie cviky na boky

Vybrali sme pre Vás 3 naozaj účinné cviky na boky. Začnite ich cvičiť pravidelne, veď Vám nezaberú až tak veľa času a môžete ich cvičiť aj doma. Tieto cviky na boky doplňte o kondičné cviky a spolu Vám tieto cviky na boky naozaj pomôžu schudnúť z bokov

Cviky na boky – cvik prvý

Tento cvik na boky je veľmi jednoduchý a účinný zároveň. Ako všetky cviky na boky aj tento je dôležité cvičiť technicky správne.

  1. Ľahnite si na pravý bok na vhodnú podložku a telo úplne vystrite. Špičky nôh tiež vystrite.
  2. Ľavú nohu pomaly zdvíhajte do čo najväčšej výšky – je dôležité, aby ste cítili svaly na bokoch. Následne nohu pomaly vráťte do východiskovej polohy.
  3. Tento cvik na boky cvičte precízne a pomaly – pri zdvíhaní nohy smerom nahor postupne vydychujte, pri spätnom pohybe sa nadychujte.
  4. V prvej sérii urobte 15 – 20 opakovaní, potom si ľahnite na druhý bok a cvik zopakujte s druhou nohou.
  5. Celkovo urobte 3 -4série po 15 -20 opakovaní na každý z bokov
  6. Medzi jednotlivými sériami (v jednej sérii odcvičte oba boky) si dajte 30 – 60 sekúnd
  7. Budete sa zlepšovať a ak chcete schudnúť z bokov, tak si postupne zvyšujte počet opakovaní napr. na 20-25 opakovaní v jednej sérii, atď.

Cviky na boky  – cvik druhý

Rýchly podrep tiež patrí medzi najlepšie cviky na boky.

  1. Zoberte si činky jednoručky, prípadne iné závažie (naplnenú fľašu z vodou). Postavte sa do vzpriamenej polohy, ruky s činkami držte vystreté pri tele
  2.  Súčasne urobte polovičný podrep  a zároveň ruky s činkami ohnite smerom k hrudníku. Následne pri spätnom pohybe z podrepu, ruky súčasne vystierajte do pôvodnej polohy.
  3. Pri pohybe do podrepu sa nadychujte, pri spätnom pohybe vydychujte.
  4. Na účinné schudnutie z bokov urobte 3 – 4 série po 15 – 20 opakovaní. Časom zvyšujte náročnosť – ťažšie jednoručky, väčší počet opakovaní, viac sérií

 

Cviky na boky  – cvik tretí

Ak chcete schudnúť z bokov, je vhodné obmieňať cviky na boky, resp. cvičiť viac cvikov v jeden deň

  1. Postavte sa vzpriamene, nohy rozkročte o niečo viac ako je šírka ramien a ruky si dajte do polohy v bok.
  2. Preneste váhu na pravú nohu a súčasne pravú  nohu mierne skrčujte do uhla  90% (pravá noha ide do podrepu – až kým uhol v kolene je 90%). Pozn. pri prenášaní váhy na pravú nohu je dôležité, aby ste ju prenášali na pätu, nie na špičku.
  3. Potom urobte spätný pohyb
  4. Pri klesaní sa nadychujte, pri stúpaní vydychujte
  5. Urobte 10-15 opakovaní
  6. V ďalšej sérii tento cviku na boky urobte obrátene – prenášajte váhu na ľavú nohu,….
  7. Celkovo urobte 4 série na obe nohy

 

2. Cviky na boky doplňte vhodnými kondičnými cvičeniami

Najlepšia cesta ako schudnúť z bokov je zrýchliť celkové spaľovanie, resp. zrýchliť metabolizmus Vášho tela. A na to cielené cviky na boky nestačia. Preto cvičte spolu cielené cviky na boky a kondičné cviky, resp. cvičenia. Výborné kondičné cvičenia na boky, sú aerobik, behanie, spinning,… Takže aspoň 3 krát v týždni by sa kondičné cvičenia spolu s cielenými cvikmi na boky mali stať súčasťou Vášho plánu ak naozaj chcete schudnúť z bokov.

 

3. Urobte vhodné zmeny v stravovaní

Keďže už vieme aké cviky na boky cvičiť, poďme sa pozrieť na jedálniček. Ak chcete schudnúť z bokov, tak v zásade je potrebné urobiť 3 zmeny (zmien je viac – ale o tom v ďalšom článku). Znížiť príjem sacharidov a uprednostniť zložené sacharidy (ovocie, zelenina, obilniny,..) pred jednoduchými (biely cukor). Ďalej je na schudnutie z bokov dôležité znížiť príjem tukov – vynechať vyprážané, mastné jedlá, sladkosti…. A dôležité je zvýšiť príjem bielkovín  – proteínov. Viac v jedálničku na schudnutie bokov (pripravujeme)

Určite dokážete schudnúť z bokov, len sa potrebujete odhodlať a začať nielen cvičiť cviky na boky, ale urobiť aj pár zmien v jedálničku a byť trpezlivý. A potom to určite zvládnete.

Súvisiace články:    cviky na chudnutie      cviky na brucho

Share Button