Cviky na boky – Dvíhanie bokov

Máte problém s nadmerným ukladaním tuku na bokoch? Skrývate sa pod vrstvami oblečenia pretože Vaša postava pripomína hrušku?

U žien je to častý problém, ktorý sa dá riešiť rôznymi cvikmi. Mi Vám práve jedn z nich ukážeme a popíšeme ako správne cvičiť Dvíhanie bokov.

Medzi asi najúčinnejšie, no celkom náročné cvičenie patrí Dvíhanie bokov. Jeho prevedenie nevyžaduje rôzne cvičebné pomôcky. Postačí Vám mäkká podložka a odhodlanie schudnúť na bokoch.

  • Na začiatok si ľahneme na bok. Ruku máme kolmo k podložke a udržujeme rovnováhu/opierame sa lakťom.
  • Pre lepšiu účinnosť a stabilitu, si môžme prekrížiť nohy.
  • Následne zdvíhame stred nášho tela (boky) priamo hore, až pokým nebudeme vystretý.
  • V hornej polohe zostaneme pár sekúnd a potom pomaly púšťame na základnú polohu

Tento cvik opakujte približne 10 – 15 krát a následne strany vymeňte.

Cviky na boky – Dvíhanie bokov – video

Názorná ukážka cviku začína v 00:45

TOTO JE HRIECH NEVYUŽIŤ: Ak cítiš, že potrebuješ zmenu, pridaj sa do mojej FB skupiny. Neoľutuješ. Účinné tipy pre zdravie i peknú postavu, super komunita,… Navyše môžeš získať ANALÝZU stravovania. „Pridaj sa tu!!“

facebook skupina Herbalife

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Cviky na chudnutie-cviky na brucho © 2015 k | Vyhlásenie o zodpovednosti Frontier Theme

Verzia stránky Klasická | Mobilná