Cviky na ramená – pre ženy

Cviky na ramená sú jednou s najmenej populárnych partií na cvičenie. Pre správnu symetriu tela je ale potrebné „postarať sa“ aj o túto partiu nášho tela.

Pred každým cvičením je dôležité telo „zahriať“ aby nedošlo k zraneniu. Najpopulárnejšou metódou na zahriatie sa je jednoduchý strečing – nájdete na http://cviky.naschudnutie.sk/strecing/strecing

Cviky na ramená sa pre ženy líšia tým, že je pridaná menšia záťaž. Pre formovanie ramien postačí aj malá zátaž, poprípade fľaša naplnená vodou.

Dýchanie – pri každom cvičení je nemenej dôležité správne dýchanie. Dýchajte zhlboka a plynulo. Pri uvoľňovaní svalu vydýchnite a pri „napínaní“ preveďte nádych.

Na videu nižšie, uvidíte ako správne vykonávať cviky na ramená.

Nesprávnym alebo prílišným cvičením tejto partie si môžme spôsobiť zranenie. Preto buďte opatrný a zbytočne sa „neprekonávajte“.

Cviky na ramená – pre ženy – video

Náročnejšia verzia cvikov vo fitness centre

Pozrite aj Cviky na brucho – http://cviky.naschudnutie.sk/category/cviky/cviky-brucho

TOTO JE HRIECH NEVYUŽIŤ: Ak cítiš, že potrebuješ zmenu, pridaj sa do mojej FB skupiny. Neoľutuješ. Účinné tipy pre zdravie i peknú postavu, super komunita,… Navyše môžeš získať ANALÝZU stravovania. „Pridaj sa tu!!“

facebook skupina Herbalife

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Cviky na chudnutie-cviky na brucho © 2015 k | Vyhlásenie o zodpovednosti Frontier Theme

Verzia stránky Klasická | Mobilná