Cvik na predlaktie pre ženy – Kladivový zdvih

cviky na predlaktiePomerne obľúbený cvik na biceps, ktorý je síce určený na precvičenie hlavne bicepsového svalstva… spolu s ním sa ale účinne precvičí aj svalstvo predlaktia.

Cvik je pomerne jednoduchý a v podstate ani nepotrebujete jednoručné činky… Môžte ich nahradiť fľašami naplnenými vodou.
Cvičenie vykonávate v stoji alebo na stoličke s opierkou.

Prevedenie cviku:

  • Posaďte sa na lavicu s opierkou na chrbát sklonenou v uhle cca 45 stupňov. Držte vaše chodidlá pevne na podlahe.
  • Vezmite si pár jednoručiek, oprite si chrbát o podložku a nechajte vaše ruky visieť.
  • Držiac vaše palce nahor, otočte činky pokiaľ môžete. Nechajte vaše ramená odpočívať.
  • Potiahnite záťaž smerom nahor. Pohyb nastáva len v lakťoch. Pre väčšie ťažisko na brachioradialis môžete činky trochu sklopiť. (malíčky pohnúc smerom von)
  • Pomaly nechajte činky klesnúť až kým nepocítite dobrý ťah a opakujte.

Varianty cviku: Cvik si môžte prispôsobiť podľa seba ako Vám viac vyhovuje. Doporučujeme na posediačky na lavičke s opierkou, keďže môžte využiť väčší rozsah pohybu.

Pri cvičení v stoji sa zapájajú do pohybu aj rôzne menšie stabilizačné svaly… Nezabúdajte, že musíte stáť pevne s vystretým chrbátom. Dbajte na to aby ste sa neprehýbali a nenakláňali sa.

TOTO JE HRIECH NEVYUŽIŤ: Ak cítiš, že potrebuješ zmenu, pridaj sa do mojej FB skupiny. Neoľutuješ. Účinné tipy pre zdravie i peknú postavu, super komunita,… Navyše môžeš získať ANALÝZU stravovania. „Pridaj sa tu!!“

facebook skupina Herbalife

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Cviky na chudnutie-cviky na brucho © 2015 k | Vyhlásenie o zodpovednosti Frontier Theme

Verzia stránky Klasická | Mobilná