Cviky na brucho – tehličky a objem

Každý z nás chce mať určite pekné, štíhle a vypracované brucho. Ako dosiahnuť tehličky na bruchu? Niekto musí na sebe tvrdo makať rôznymi cvikmi na brucho, iný zas majú dobrú postavu a teda nemusia tvrdo cvičiť aby dosiahli vytúžené tehličky na bruchu.Nevešajte hlavu dole… prinášame Vám cviky, pomocou ktorých dosiahnete tehličky na bruchu.

Dôležité – Ako dosiahnuť štíhle brucho a tehličky

Základom dosiahnutia vypracovaného brucha je z väčšej časti úprava stravy a až potom rôzne cviky na brucho.

Ďalším cieľom, je zníženie percenta telesného tuku celého tela. Tukové zásoby musia byť spálené, aby sa vôbec tehličky na bruchu ukázali. Lokálne chudnutie na určitých partách tela je neuskutočniteľné.

Pre niektorých pôjde schudnutie tuku veľmi pomaly a ťažko… žiaľ iná cesta za štíhlym bruchom nieje.

Ako teda vypracovať brucho?

    • Zníženie telesného tuku celého tela (schudnutie)
    • Precízne cviky na celé brucho

Brušné svalstvo – časti

Horná časť, stredná, dolná a bočné časti brušného svalstva. Každý cvik je teda vo väčšej miere zameraný na rôzne časti brucha. To znamená, že nieje vhodné, aby sme sa zamerali iba na jednu časť brucha. Dbajme na to aby sme kombinovali rôzne cviky a tým precvičili všetky časti brucha rovnomerne.

Aké cviky na štíhle a pevné brucho?

Vrchná časť brucha – klasické cviky sed-ľah, skracovačky

Dolná časť brucha – je potrebné zapojiť aj nohy… dvíhanie nôh v ľahu, vo vise, sklápačky, príťahy kolien k brade na lavičke…

Bočné časti brucha – klasické sklapovačky s tým že smerujeme do strán, dvíhanie bokov. Pre túto partiu doporučujeme menšiu záťaž ale viac opakovaní.

Kedy cvičiť cviky na brucho?

Brucho cvičíme ku konci tréningu. Ak by sme začali brucho cvičiť už na začiatku tréningu, hrozí nám, že si oslabíme stabilitu stredu tela a teda oslabíme aj celkovú silu nášho tela, ktorú budeme určite ešte potrebovať.

Základné pravidlá ako cvičiť brucho

  • Brucho cvičíme každý druhý deň, prípadne 2 dni cviku a 2 dni oddych… regenerácia je dôležitá!
  • Počet opakovaní by mal byť od 10 do 30 a sérií od 3 do 5. Zvoľte si teda podľa toho aj záťaž.
  • Ako sme už spomínali, precvičujte všetky brušné svaly rovnomerne

Cviky na brucho – video

Cviky na brucho – intenzívnejšie a náročnejšie – video

TOTO JE HRIECH NEVYUŽIŤ: Ak cítiš, že potrebuješ zmenu, pridaj sa do mojej FB skupiny. Neoľutuješ. Účinné tipy pre zdravie i peknú postavu, super komunita,… Navyše môžeš získať ANALÝZU stravovania. „Pridaj sa tu!!“

facebook skupina Herbalife

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Cviky na chudnutie-cviky na brucho © 2015 k | Vyhlásenie o zodpovednosti Frontier Theme

Verzia stránky Klasická | Mobilná