Cviky na stehná – Výkroky, výpady (Lunges)

Menej náročný no najúčinnejší cvik na stehná ale aj zadok je cvičenie – výkroky, výpady (Lunges). Tento cvik sa zaraďuje medzi najúčinnejšie cviky nielen na precvičenie stehien a zadočku ale aj na celkovú účinnosť pri chudnutí.

Ďalšie cviky na stehná nájdete aj na http://cviky.naschudnutie.sk/category/cviky/cviky-stehna

Pri cvičení – Výkroky, výpady (Lunges) precvičujeme:

  • veľký a stredný sedací sval
  • flexory stehna
  • abduktory a adduktory
  • štvorhlavý stehenný sval
  • krajčírsky sval
  • svaly zadnej časti stehna.

Veľký pozor si musíme dať na správnu techniku vykonávania tohto cviku, inak môže dojiť k “zničeniu” kĺbov.

Cviky na stehná – Výkroky, výpady (Lunges) – postup

Cvik Výkroky, výpady (Lunges) môžeme vykonávať so záťažou ale aj bez nej.

Z vzpriameného základného postoja vykročíme nohou dopredu a s tým znižujeme taktiež panvu. Udržiavame chrbát vzpriamený.

Zadné koleno sa nám potom takmer dotýka zeme a na prednom kolene zvierame cca 45 stupňový uhol.

Následne sa vraciame na základnú polohu „cez pätu“ prednej nohy.

Cviky na stehná – Výkroky, výpady (Lunges) – video

Názorná ukážka cvičenia je na videu v čase od 01:20

TOTO JE HRIECH NEVYUŽIŤ: Ak cítiš, že potrebuješ zmenu, pridaj sa do mojej FB skupiny. Neoľutuješ. Účinné tipy pre zdravie i peknú postavu, super komunita,… Navyše môžeš získať ANALÝZU stravovania. „Pridaj sa tu!!“

facebook skupina Herbalife

1 Komentár

Pridať komentár
  1. velmi mi to pomohlo ale ešte som velmi nerschudla iba 3 kila a to už cvici tri mesiace a 5 dni a každý den

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Cviky na chudnutie-cviky na brucho © 2015 k | Vyhlásenie o zodpovednosti Frontier Theme

Verzia stránky Klasická | Mobilná